Onor Domnule Președinte în exercițiu Al României statul de drept Klaus Werner Johannis, cetățeanul Cătălin Gafencu mirele revin cu un al doilea mesaj astăzi, azi adineaori m-am deplasat după amiază pe la mireasa mea Claudia acasă pentru ca să o vizitez care șade acolo pe lângă bazilica arhiereului asta mai întâi, după care în continuare mi-am continuat pelerinajul meu pe la școală ei generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece botoșăneană locală din municipiul acesta Botoșani reședință de județ sperând că am s-o întâlnesc care cumva, ulterior îndreptându-mă înspre bazilica szent Gică, unde pe traseu în drept cu autogară și Complexul Comercial Penny Market privirea mi-a fost atrasă de un auto turism înscris al Societății Comerciale Anonime Pe Acțiuni Compania Națională Poștă Română al căruia șofer vorbea în trafic la volan cu telefonul mobil la ureche fără nici o treabă chiar atuncea, moment când mi-am pus dilema că oare dacă este telefonie mobilă doar oare de ce ne mai trebuie poștă scrisă m-am întrebat de ce există? Onor Domnule Președinte Al României, Cătălin Gafencu am onoarea să vă sîcîi cu acest al doilea mesaj pe ziua de astăzi într-o singură zi, cu respect

Onor Domnule Președinte în exercițiu Al României statul de drept Klaus Werner Johannis, cetățeanul Cătălin Gafencu mirele revin cu un al doilea mesaj astăzi, azi adineaori m-am deplasat după amiază pe la mireasa mea Claudia acasă pentru ca să o vizitez care șade acolo pe lângă bazilica arhiereului asta mai întâi, după care în continuare mi-am continuat pelerinajul meu pe la școală ei generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece botoșăneană locală din municipiul acesta Botoșani reședință de județ sperând că am s-o întâlnesc care cumva, ulterior îndreptându-mă înspre bazilica szent Gică, unde pe traseu în drept cu autogară și Complexul Comercial Penny Market privirea mi-a fost atrasă de un auto turism înscris al Societății Comerciale Anonime Pe Acțiuni Compania Națională Poștă Română al căruia șofer vorbea în trafic la volan cu telefonul mobil la ureche fără nici o treabă chiar atuncea, moment când mi-am pus dilema că oare dacă este telefonie mobilă doar oare de ce ne mai trebuie poștă scrisă m-am întrebat de ce există? Onor Domnule Președinte Al României, Cătălin Gafencu am onoarea să vă sîcîi cu acest al doilea mesaj pe ziua de astăzi într-o singură zi, cu respect

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00