Cătălin Gafencu mirele te iubesc! mireasa mea Claudia, astăzi adineaori m-am deplasat pe la tine acasă în vizită aia de lângă bazilica arhiereului unde m-am aflat cu gând bun și intenții serioase pentru ca să mă interesez chiar eu însumi la fața locului și cu proprii mei ochi privitor la mersul pregătirilor pentru nuntă noastră amândoi despre care sper eu că o să fii și tu de acord ca să o facem cât mai curând posibil, asta mai întâi, după care ulterior în continuare, m-am dus până la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece botoșăneană locală din municipiul acesta Botoșani reședință de județ sperând că poate am să te întâlnesc care cumva, pe unde m-am fîțîit pe acolo în sus și în jos pentru ca să mă vezi și tu pe mine, o să mai trec și altă dată ca să te vizitez la tine acasă pe tine care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Claudia, Cătălin Gafencu mirele chiar eu însumi cel care relatez acest articol acilea de față care emană din gândurile mele de bine pentru tine și care de-abia aștept ca să mă însoțești să mergem împreună amândoi țanțoși la oficiul de stare civilă unde la care acolo ca să rostești fudulă precum că te măriți cu mine DA! https://www.itakeyou.co.uk/idea/wp-content/uploads/2023/01/lior-charchy-bride-dress.jpg https://focuspress.ro/o-firma-din-ovidiu-va-construi-un-aparthotel-cu-cinci-etaje-in-eforie/

Cătălin Gafencu mirele te iubesc! mireasa mea Claudia, astăzi adineaori m-am deplasat pe la tine acasă în vizită aia de lângă bazilica arhiereului unde m-am aflat cu gând bun și intenții serioase pentru ca să mă interesez chiar eu însumi la fața locului și cu proprii mei ochi privitor la mersul pregătirilor pentru nuntă noastră amândoi despre care sper eu că o să fii și tu de acord ca să o facem cât mai curând posibil, asta mai întâi, după care ulterior în continuare, m-am dus până la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece botoșăneană locală din municipiul acesta Botoșani reședință de județ sperând că poate am să te întâlnesc care cumva, pe unde m-am fîțîit pe acolo în sus și în jos pentru ca să mă vezi și tu pe mine, o să mai trec și altă dată ca să te vizitez la tine acasă pe tine care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Claudia, Cătălin Gafencu mirele chiar eu însumi cel care relatez acest articol acilea de față care emană din gândurile mele de bine pentru tine și care de-abia aștept ca să mă însoțești să mergem împreună amândoi țanțoși la oficiul de stare civilă unde la care acolo ca să rostești fudulă precum că te măriți cu mine DA! https://www.itakeyou.co.uk/idea/wp-content/uploads/2023/01/lior-charchy-bride-dress.jpg https://focuspress.ro/o-firma-din-ovidiu-va-construi-un-aparthotel-cu-cinci-etaje-in-eforie/

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00