Cătălin Gafencu mirele te iubesc! mireasa mea Claudia, astăzi adineaori am trecut pe la tine acasă ca să te vizitez cu scop precis și bine intenționat unde anume m-am dus pentru ca să mă interesez chiar eu direct, la fața locului și cu proprii mei ochi privitor la mersul pregătirilor pentru nuntă noastră ce le facem amândoi care sper eu că o să vrei și tu ca să fie cât mai curând posibil, asta mai întâi, după care ulterior, mi-am continuat plimbarea mea pe la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece botoșăneană locală de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ pe unde m-am fîțîit în sus și în jos sperând că ai să mă observi și tu care cumva, acolo unde erau afară la o șustă colegele tale alea frumoasele, o să mai vin și altă dată pe la tine în vizită pentru ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Claudia, Cătălin Gafencu mirele chiar eu însumi cel care relatez aceste câteva rânduri aicea de față din capul meu și care de-abia aștept ca să mă însoțești să mergem împreună amândoi țanțoși la oficiul de stare civilă unde ca să declari acolo fudulă precum că te măriți cu mine DA! https://www.happywedding.app/blog/wp-content/uploads/2023/10/Elegant-Royal-Wedding-Dress-Ideas-for-Bride.jpg https://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/p-cel-mai-bun-hotel-din-romania-teleferic-grand-hotel-votat-pentru-a-treia-oara-consecutiv-2535975

Cătălin Gafencu mirele te iubesc! mireasa mea Claudia, astăzi adineaori am trecut pe la tine acasă ca să te vizitez cu scop precis și bine intenționat unde anume m-am dus pentru ca să mă interesez chiar eu direct, la fața locului și cu proprii mei ochi privitor la mersul pregătirilor pentru nuntă noastră ce le facem amândoi care sper eu că o să vrei și tu ca să fie cât mai curând posibil, asta mai întâi, după care ulterior, mi-am continuat plimbarea mea pe la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece botoșăneană locală de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ pe unde m-am fîțîit în sus și în jos sperând că ai să mă observi și tu care cumva, acolo unde erau afară la o șustă colegele tale alea frumoasele, o să mai vin și altă dată pe la tine în vizită pentru ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Claudia, Cătălin Gafencu mirele chiar eu însumi cel care relatez aceste câteva rânduri aicea de față din capul meu și care de-abia aștept ca să mă însoțești să mergem împreună amândoi țanțoși la oficiul de stare civilă unde ca să declari acolo fudulă precum că te măriți cu mine DA! https://www.happywedding.app/blog/wp-content/uploads/2023/10/Elegant-Royal-Wedding-Dress-Ideas-for-Bride.jpg https://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/p-cel-mai-bun-hotel-din-romania-teleferic-grand-hotel-votat-pentru-a-treia-oara-consecutiv-2535975

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00