Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am fost pe la tine în vizită, am trecut prin zona ta, am fost ca să te vizitez, am mers pe la tine acasă aia dintre strada Teatrului până la strada Cuza vodă de acilea din municipiul Botoșani reședință de județ, o să mai trec eu și altădată cândva, mâine mă duc în Bucovina natală a mea în oraș la Milișăuți, deci ca să știi că am fost ca să te văd pe tine mireasa mea, Cătălin Gafencu te iubesc! promit.

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am fost pe la tine în vizită, am trecut prin zona ta, am fost ca să te vizitez, am mers pe la tine acasă aia dintre strada Teatrului până la strada Cuza vodă de acilea din municipiul Botoșani reședință de județ, o să mai trec eu și altădată cândva, mâine mă duc în Bucovina natală a mea în oraș la Milișăuți, deci ca să știi că am fost ca să te văd pe tine mireasa mea, Cătălin Gafencu te iubesc! promit. https://curatorial.ro/societate/mausoleu-roman-incredibil-de-rar-descoperit-la-londra/

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00