Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma chiar am trecut pe la tine în vizită pe la casa ta aia din strada Teatrului în colț cu stradă Cuza vodă, am fost prin zona ta, am mers pe la tine acasă ca să te vizitez, mai trec și altădată, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu, pe cuvânt.

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma chiar am trecut pe la tine în vizită pe la casa ta aia din strada Teatrului în colț cu stradă Cuza vodă, am fost prin zona ta, am mers pe la tine acasă ca să te vizitez, mai trec și altădată, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu, pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/avertizare-meteo-cod-galben-de-ploi-torentiale-sunt-vizate-21-de-judete-si-capitala_2960763.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00