Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am trecut pe la tine ca să te vizitez, acuma am trecut pe la tine, am fost prin zona ta, am trecut pe la tine acasă aia de pe strada Teatrului pe colț cu strada Cuza vodă aicea în municipiul Botoșani reședință de județ, mai vin și altădată, am fost în vizită cordială ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu însumi, pe cuvânt.

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am trecut pe la tine ca să te vizitez, acuma am trecut pe la tine, am fost prin zona ta, am trecut pe la tine acasă aia de pe strada Teatrului pe colț cu strada Cuza vodă aicea în municipiul Botoșani reședință de județ, mai vin și altădată, am fost în vizită cordială ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu însumi, pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/lovitura-pentru-bisnitari-nu-vor-mai-avea-voie-in-piete_2959648.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00