Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am fost pe la tine ca să te vizitez în două rânduri, am fost întâia dată când am plecat la plimbare și am trecut pe la tine, am parcurs zona ta, am trecut pe la tine acasă, apoi după ce m-am plimbat prin această urbe, la înapoiere iarăși am trecut pe la tine în vizită, am fost prin zona ta, am trecut pe la tine acasă, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, chiar eu Cătălin Gafencu însumi, pe cuvânt, mai trec eu cândva pe la tine ca să fiu prin preajma ta, promit.

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am fost pe la tine ca să te vizitez în două rânduri, am fost întâia dată când am plecat la plimbare și am trecut pe la tine, am parcurs zona ta, am trecut pe la tine acasă, apoi după ce m-am plimbat prin această urbe, la înapoiere iarăși am trecut pe la tine în vizită, am fost prin zona ta, am trecut pe la tine acasă, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, chiar eu Cătălin Gafencu însumi, pe cuvânt, mai trec eu cândva pe la tine ca să fiu prin preajma ta, promit. https://www.stiripesurse.ro/miracol-la-spitalul-de-pediatrie-ploiesti-bebelusul-ajuns-luna-trecuta-in-stop-cardiac-malnutrit-s_2958878.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00