Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am trecut pe la tine ca să te văd, acuma chiar am fost prin zona ta, am vizitat casa ta aia de pe strada Teatrului de acilea local din municipiul Botoșani reședință de județ, am sperat ca să te văd pe ploaia asta torențială zău, mai trec și altădată în vizită pe la tine, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, pe cuvânt, Cătălin Gafencu însumi chiar eu, promit.

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am trecut pe la tine ca să te văd, acuma chiar am fost prin zona ta, am vizitat casa ta aia de pe strada Teatrului de acilea local din municipiul Botoșani reședință de județ, am sperat ca să te văd pe ploaia asta torențială zău, mai trec și altădată în vizită pe la tine, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, pe cuvânt, Cătălin Gafencu însumi chiar eu, promit. https://www.stiripesurse.ro/foto-momente-de-groaza-un-balon-cu-aer-cald-a-fost-cuprins-de-flacari-patru-barbati-si-trei-femei-se-numara-printre-victime_2959033.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00