Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am venit de la preumblarea de dimineață, am trecut pe la tine întâia dată, apoi am virat ca s-o vedem poate pe mireasa frățiorului meu Tiberiu Gafencu, când te-am văzut iarăși pe tine venind dinspre bazilica Szent Gigi iarăși, oare de unde vii mă întreb, iar eu unde să te aștept poate tot la clădirea ta aia din strada Teatrului unde ne-am cunoscut aicea în municipiul Botoșani reședință de județ sper, că dacă nu te rog ca să-mi spui, deci am trecut din nou iarăși a doua oară pe la tine ca să te văd, am fost prin zona ta, am trecut pe la tine acasă în vizită, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, pe cuvânt, mai trec eu cândva ca să te vizitez, promit.

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am venit de la preumblarea de dimineață, am trecut pe la tine întâia dată, apoi am virat ca s-o vedem poate pe mireasa frățiorului meu Tiberiu Gafencu, când te-am văzut iarăși pe tine venind dinspre bazilica Szent Gigi iarăși, oare de unde vii mă întreb, iar eu unde să te aștept poate tot la clădirea ta aia din strada Teatrului unde ne-am cunoscut aicea în municipiul Botoșani reședință de județ sper, că dacă nu te rog ca să-mi spui, deci am trecut din nou iarăși a doua oară pe la tine ca să te văd, am fost prin zona ta, am trecut pe la tine acasă în vizită, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, pe cuvânt, mai trec eu cândva ca să te vizitez, promit. https://www.stiripesurse.ro/video-uvoaiele-de-apa-opresc-circulatia-trenurilor-in-zona-drobeta-turnu-severin-calatorii-sunt-preluati-cu-autocare-si-autobuze_2958643.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00