https://www.stiripesurse.ro/chinezismele-au-invadat-europa-jumatate-dintre-produsele-cu-defecte-periculoase-sosesc-din-china_2833455.html

Onor Domnule Felcer, Cătălin Gafencu mă numesc, dacă vă amintiți despre mine pacientul stimatului și respectatului balneo fizio chineto terapeutului Tudorache Constantin la Spitalul Județean De Urgențe Mavromati botoșănean De Pediatrie Pentru Copii unde m-am tratat o duzină de ani la ghebă. Și să vă povestesc cum am căpătat atuncea gheba aia, bebeluș fiind, uncheșul meu Stelian și mătușa mea Olimpia din satul bucovinean Românești în comună Grănicești comună Iacobești din județul Suceava își zideau atuncea imobil de la zero, și m-am dus într-o excursie la bunicul meu Constantin și la bunica mea Minodora, iar fiind prins de efervescența momentului, m-a pus dracul de am ridicat și eu cărămizi ca să le car de ici colo acolo, încă nu doar câte una, ci chiar câte două sau trei, și așa m-am gheboșat de m-a cuprins o durere soră cu moartea. Bun, și să vedeți de ce vă scriu chiar astăzi, în această zi de miercurea a anului 2023 luna martie, despre chestia asta din Epoca De Aur, m-am dus adineaori în vizită pe la iubita mea aia de la școala generală cu clasele de la unu și până la opt numărul zece din municipiul Botoșani reședință de județ, am trecut pe la ea la școală, am fost și pe la ea acasă, stă acolea mai jos de morga spitalului dumneavoastră lângă clădirea Vin Alcool S. A. și deci că fiind în trecere pe acolo, l-am zărit pe bebelușul ei frățior care, chiar așa ca și mine atuncea, fiind prins de efervescența lucrărilor de zidărie pentru că își edifică un nou imobil, încerca să care cu o roabă pentru bebeluși de acolo niscaiva moloz. Așa încât m-am gândit să vă zic, responsabil fiind dumneavoastră ca cel căruia urbea aceasta și-a încredințat încrederea, ca să supravegheați cu vigilența ce vă caracterizează, periclitarea sănătății corporale a acelui bebeluș frățiorul ei, pentru că mie așa mi se pare că se întrunesc toate condițiile ca să devină și acela vreun ghebos așa cum am fost și eu cândva pe vremuri. Cu mare onoarea, am cinstea să vă urez odată cu venirea primăverii La Mulți Ani! de 8 Opt Martie 2023, subsemnatul Cătălin Gafencu fostul dumneavoastră pacient care astăzi mă întrețin foarte bine atât la apartamentul meu din municipiul Botoșani reședință de județ cât și la imobilul meu din satul Românești la Bucovina acela care este casa memorială a răposaților bunicilor mei. Cu stimă https://www.stiripesurse.ro/chinezismele-au-invadat-europa-jumatate-dintre-produsele-cu-defecte-periculoase-sosesc-din-china_2833455.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00