https://duckduckgo.com/?q=parchetul+de+pe+langa+judecatoria+botosani&t=h_&ia=web

https://duckduckgo.com/?q=parchetul+de+pe+langa+judecatoria+botosani&t=h_&ia=web Onor Domnule Prim Procuror Al Unității De Parchet De Pe Lângă Judecătoria Din Municipiul Botoșani Reședință De Județ, Cătălin Gafencu și frățiorul meu Tiberiu Gafencu, m-aș duce mâine joia 15 cincisprezece Martie 2023 în decursul orelor cu publicul, de aia mi-am lăsat ziua liberă, nu am nici o treabă ante programată, până la sediul dumneavoastră ca să mă interesez despre ambele trotinetele mele și ambele căștile mele și ambele protecțiile mele și ambele ortezele elastice palmare ale mele din speța de pe 23 septembrie 2019, decât ca să vă las timpul disponibil necesar ca să rezolvați speța. Dacă considerați, găsiți că, prezența mea obligatorie și necesară, binevoiti ca să mă înștiințați. Încă, în plus, aveți de rezolvat speța cu bancnota, cupiura de 500 cinci sute Lei RON ce mi-a fost ciordită din buzunar cu prilejul lucrărilor constructive de anvelopare a scării de bloc unde domiciliez cu buletinul de identitate. Încă, în plus, aveți de rezolvat speța cu cartea cu ISBN ce mi-a fost furată de Biblioteca Județeană Mihai Eminescu botoșăneană purtând titlul România așa cum v-am anunțat atuncea.

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00