este un moșneag din vecinăte care se preumbla adineaori tocmai când am trecut eu pe lângă școală generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece din municipiul acesta Botoșani reședință de județ deci pe lângă sediul televiziunii private TeleM care ar trebui șerșetat dacă care cumva mă urmărea pe mine, întrucât coincidența este neverosimilă, Cătălin Gafencu solicit organismelor abilitate competente

este un moșneag din vecinăte care se preumbla adineaori tocmai când am trecut eu pe lângă școală generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece din municipiul acesta Botoșani reședință de județ deci pe lângă sediul televiziunii private TeleM care ar trebui șerșetat dacă care cumva mă urmărea pe mine, întrucât coincidența este neverosimilă, Cătălin Gafencu solicit organismelor abilitate competente

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00