Cătălin Gafencu aș vrea să mă recomand Cremlinului https://en.wikipedia.org/wiki/Patriarch_of_Moscow_and_all_Rus%27 Patriarhul Chiril acesta, Cătălin Gafencu cercetător în Istorie, Cătălin Gafencu bucovinean sovietic am onoarea să pîrăsc, și de aceea cred că e de datoria mea patriotică a-mi trăda conaționalii prin a da în vileag faptele acestora mîrșave, atrocitățile lor comise. Cătălin Gafencu am văzut în ultimele patruzeci și opt de ore, întâi un TIR Transport Rutier Internațional pe a căruia caroserie era înscrisă sintagma citez din memorie "slavă tatălui ceresc" am încheiat citatul înmatriculat pe Suceava la județ care circula acilea în municipiul acesta Botoșani reședință de județ pe lângă capiștea idolească baptistă, și ulterior alt TIR Transport Rutier Internațional pe a căruia caroserie era înscrisă sintagma citez din memorie "silver diamond edition" am încheiat citatul înmatriculat pe Suceava la județ care circula acilea în municipiul acesta Botoșani reședință de județ pe lângă bazilica Pacea, trăiți!

Cătălin Gafencu aș vrea să mă recomand Cremlinului https://en.wikipedia.org/wiki/Patriarch_of_Moscow_and_all_Rus%27 Patriarhul Chiril acesta, Cătălin Gafencu cercetător în Istorie, Cătălin Gafencu bucovinean sovietic am onoarea să pîrăsc, și de aceea cred că e de datoria mea patriotică a-mi trăda conaționalii prin a da în vileag faptele acestora mîrșave, atrocitățile lor comise. Cătălin Gafencu am văzut în ultimele patruzeci și opt de ore, întâi un TIR Transport Rutier Internațional pe a căruia caroserie era înscrisă sintagma citez din memorie "slavă tatălui ceresc" am încheiat citatul înmatriculat pe Suceava la județ care circula acilea în municipiul acesta Botoșani reședință de județ pe lângă capiștea idolească baptistă, și ulterior alt TIR Transport Rutier Internațional pe a căruia caroserie era înscrisă sintagma citez din memorie "silver diamond edition" am încheiat citatul înmatriculat pe Suceava la județ care circula acilea în municipiul acesta Botoșani reședință de județ pe lângă bazilica Pacea, trăiți!

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00