Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea Claudia, să știi că am avut colegă mea Miss Claudia Hoancă aia care locuia lângă Clubul Sportiv Voința mai jos de bazilica Uspenia, astăzi adineaori chiar am trecut pe la tine acasă aia imobilul de lângă bazilica Vovidenia când tocmai pleca bunica ta, azi am găsit Onor Domnule Președinte în exercițiu Al României statul de drept Klaus Werner Johannis am onoarea să vă salut deci era pe jos un pui de mâță când am trecut pe la tine la amiază și l-am luat în brațe gândindu-mă oare ce să fac și unde să-l duc ca să nu-l strivească bibiurile pentru că spitalul animalelor nu este pe aicea, așa că imediat mi-a dat prin minte să-l duc în ogradă la popă încât fiind salariat sunt sigur că coșul lui de consum nu include și haleală pentru vreun pisoi venetic așa că am onoarea să vă aduc la cunoștință, astăzi fiind a treia oară când te-am vizitat cu gândul ca să mă interesez cu proprii mei ochi și la fața locului privitor la pregătirile ce le desfășurăm amândoi pentru nuntă noastră care așa trag eu nădejdea că o să fie cât mai curând posibil o să vrei tu, asta mai întâi, apoi după aia m-am dus să trec pe la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ gândindu-mă că poate oare am să te văd, mai vreau să vă zic concitadinilor mei injuria botoșăneni nebuni care până dăunăzi vă numeam botoșăneni proști, o să mai vin și altă dată pe la tine mireasa mea Claudia ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și a mea toată, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Claudia, Cătălin Gafencu chiar eu însumi cel ce relatez aceste rânduri care de-abia aștept când o să mă însoțești ca să mergem amândoi la oficiul de stare civilă fudulă unde ca să rostești acolo țanțoșă precum că te măriți cu mine DA! https://www.dorrisdress.com/cdn/shop/products/6a91fc85ba5a993612edc908a9386409.jpg https://www.stiripesurse.ro/arheologii-au-descoperit-vin-de-acum-5000-de-ani-in-sudul-egiptului_3088384.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea Claudia, să știi că am avut colegă mea Miss Claudia Hoancă aia care locuia lângă Clubul Sportiv Voința mai jos de bazilica Uspenia, astăzi adineaori chiar am trecut pe la tine acasă aia imobilul de lângă bazilica Vovidenia când tocmai pleca bunica ta, azi am găsit Onor Domnule Președinte în exercițiu Al României statul de drept Klaus Werner Johannis am onoarea să vă salut deci era pe jos un pui de mâță când am trecut pe la tine la amiază și l-am luat în brațe gândindu-mă oare ce să fac și unde să-l duc ca să nu-l strivească bibiurile pentru că spitalul animalelor nu este pe aicea, așa că imediat mi-a dat prin minte să-l duc în ogradă la popă încât fiind salariat sunt sigur că coșul lui de consum nu include și haleală pentru vreun pisoi venetic așa că am onoarea să vă aduc la cunoștință, astăzi fiind a treia oară când te-am vizitat cu gândul ca să mă interesez cu proprii mei ochi și la fața locului privitor la pregătirile ce le desfășurăm amândoi pentru nuntă noastră care așa trag eu nădejdea că o să fie cât mai curând posibil o să vrei tu, asta mai întâi, apoi după aia m-am dus să trec pe la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ gândindu-mă că poate oare am să te văd, mai vreau să vă zic concitadinilor mei injuria botoșăneni nebuni care până dăunăzi vă numeam botoșăneni proști, o să mai vin și altă dată pe la tine mireasa mea Claudia ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și a mea toată, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Claudia, Cătălin Gafencu chiar eu însumi cel ce relatez aceste rânduri care de-abia aștept când o să mă însoțești ca să mergem amândoi la oficiul de stare civilă fudulă unde ca să rostești acolo țanțoșă precum că te măriți cu mine DA! https://www.dorrisdress.com/cdn/shop/products/6a91fc85ba5a993612edc908a9386409.jpg https://www.stiripesurse.ro/arheologii-au-descoperit-vin-de-acum-5000-de-ani-in-sudul-egiptului_3088384.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00