Cătălin Gafencu Băi te iubesc! mireasa mea Fa, astăzi este duminică întâi octombrie douămii douăzeci și trei când în calendarul creștin ortodox fanariot oțoman de pe perete serbăm pe szent iar dacă vreai ca să mă cunoști află că mâine adică lunea va fi doi octombrie douămii douăzeci și trei care pentru mine a fost o dată memorabilă istorică doi octombrie douămii șase lunea când am mers în prima zi la studiile doctorale în domeniul Medicină Veterinară și în prima zi la studiile doctorale în domeniul Inginerie Industrială încât astăzi am pisică și trotinetă știi, adineaori am trecut pe la tine ca să te văd, am fost în vizită pe la imobilul tău ăla de lângă bazilica arhiereului, mai întâi, mai apoi m-am perindat pentru tine pe lângă școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ ca să te vizitez, o să mai vin și altă dată pe la tine să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, promit, vin pentru ca să știi că te iubesc! mireasa mea Fa, Cătălin Gafencu Băi chiar eu însumi cel care relatez aceste rânduri care sunt frânturi din gândurile mele care am venit pe la tine cu scop precis ca să mă interesez la fața locului și cu ochii mei proprii privitor la mersul pregătirilor în toi pentru nuntă noastră amândoi care sper ca să fii și tu de acord să fie cât mai curând posibil o să vrei tu, cel ce de-abia aștept ca să mă însoțești la oficiul de stare civilă unde să rostești fudulă dinaintea ofițerului stării civile așa țanțoșă că te măriți cu mine DA! https://img.freepik.com/premium-photo/fashion-young-bride-stylish-wedding-dress-outdoor_133748-23856.jpg https://www.stiripesurse.ro/plosnitele-au-capturat-parisul-si-nu-cedeaza-la-tratamente-nimeni-nu-este-in-siguranta_3087589.html

Cătălin Gafencu Băi te iubesc! mireasa mea Fa, astăzi este duminică întâi octombrie douămii douăzeci și trei când în calendarul creștin ortodox fanariot oțoman de pe perete serbăm pe szent iar dacă vreai ca să mă cunoști află că mâine adică lunea va fi doi octombrie douămii douăzeci și trei care pentru mine a fost o dată memorabilă istorică doi octombrie douămii șase lunea când am mers în prima zi la studiile doctorale în domeniul Medicină Veterinară și în prima zi la studiile doctorale în domeniul Inginerie Industrială încât astăzi am pisică și trotinetă știi, adineaori am trecut pe la tine ca să te văd, am fost în vizită pe la imobilul tău ăla de lângă bazilica arhiereului, mai întâi, mai apoi m-am perindat pentru tine pe lângă școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ ca să te vizitez, o să mai vin și altă dată pe la tine să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, promit, vin pentru ca să știi că te iubesc! mireasa mea Fa, Cătălin Gafencu Băi chiar eu însumi cel care relatez aceste rânduri care sunt frânturi din gândurile mele care am venit pe la tine cu scop precis ca să mă interesez la fața locului și cu ochii mei proprii privitor la mersul pregătirilor în toi pentru nuntă noastră amândoi care sper ca să fii și tu de acord să fie cât mai curând posibil o să vrei tu, cel ce de-abia aștept ca să mă însoțești la oficiul de stare civilă unde să rostești fudulă dinaintea ofițerului stării civile așa țanțoșă că te măriți cu mine DA! https://img.freepik.com/premium-photo/fashion-young-bride-stylish-wedding-dress-outdoor_133748-23856.jpg https://www.stiripesurse.ro/plosnitele-au-capturat-parisul-si-nu-cedeaza-la-tratamente-nimeni-nu-este-in-siguranta_3087589.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00