Cătălin Gafencu Băi te iubesc! mireasa mea Fa, astăzi adineaori am trecut pe la tine acasă în vizită aia de lângă bazilica arhiereului unde lucrau de zor bașca taică-tu și careva la palatul ce-ți zîdești, am fost ca să te vizitez în această zi de sfârșit de săptămână și week end și sâmbăta treizeci septembrie douămii douăzeci și trei cu un scop precis în minte care este anume ca să mă interesez cu proprii mei ochi și la fața locului privitor la demersurile ce le desfășurăm amândoi pentru nuntă noastră amândoi eu și tu mine și tine, o să mai vin și altă dată pe la tine ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și a mea toată, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Fa, Cătălin Gafencu Băi chiar eu însumi cel care redau aceste rânduri ce-mi vin în minte chiar acuma și de-abia aștept ca să mergem amândoi împreună la oficiul de stare civilă unde să declari țanțoșă acolo precum că te măriți cu mine DA! https://i.etsystatic.com/21102486/r/il/15a483/5219044235/il_fullxfull.5219044235_nlqd.jpg https://www.stiripesurse.ro/a-fost-iepuras-playboy-iar-acum-e-femeie-de-serviciu-de-la-o-viata-plina-de-stralucire-a-ajuns_3086674.html

Cătălin Gafencu Băi te iubesc! mireasa mea Fa, astăzi adineaori am trecut pe la tine acasă în vizită aia de lângă bazilica arhiereului unde lucrau de zor bașca taică-tu și careva la palatul ce-ți zîdești, am fost ca să te vizitez în această zi de sfârșit de săptămână și week end și sâmbăta treizeci septembrie douămii douăzeci și trei cu un scop precis în minte care este anume ca să mă interesez cu proprii mei ochi și la fața locului privitor la demersurile ce le desfășurăm amândoi pentru nuntă noastră amândoi eu și tu mine și tine, o să mai vin și altă dată pe la tine ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și a mea toată, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Fa, Cătălin Gafencu Băi chiar eu însumi cel care redau aceste rânduri ce-mi vin în minte chiar acuma și de-abia aștept ca să mergem amândoi împreună la oficiul de stare civilă unde să declari țanțoșă acolo precum că te măriți cu mine DA! https://i.etsystatic.com/21102486/r/il/15a483/5219044235/il_fullxfull.5219044235_nlqd.jpg https://www.stiripesurse.ro/a-fost-iepuras-playboy-iar-acum-e-femeie-de-serviciu-de-la-o-viata-plina-de-stralucire-a-ajuns_3086674.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00