Cătălin Gafencu Băi te iubesc! mireasa mea Fa, astăzi adineaori am trecut pe la tine acasă așa pe nocturnă ca să te vizitez, asta întâi, căci după aia m-am dus pe la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece locală din municipiul acesta Botoșani reședință de județ tot pentru tine m-am dus gândindu-mă la tine în vizită, m-am gândit să mai variez existența noastră a amândorura printr-o excepție așa că te-am vizitat noaptea ca să văd cum o fi, am venit cu scop precis pentru ca să mă interesez privitor la situația cum stăm cu pregătirile pentru nuntă noastră amândoi și te-am admirat că-ți zîdești conac acilea, o să mai vin și altă dată pe la tine pentru ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, adică ca azi că deja a trecut de miezul nopții de vineri și am intrat în ziua de sâmbătă, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Fa, Cătălin Gafencu Băi chiar eu însumi cel care redactez aceste rânduri care de-abia aștept ca să mă însoțești tu pe mine și să mergem amândoi la oficiul de stare civilă unde să rostești țanțoșă precum că te măriți cu mine DA! https://i.etsystatic.com/36394281/r/il/6217d1/5146359739/il_fullxfull.5146359739_qudi.jpg https://www.stiripesurse.ro/suntem-la-mila-rusiei-ministrul-apararii-anunta-ca-in-romania-e-de-asteptat-sa-se-prabuseasca-alte-drone_3086089.html

Cătălin Gafencu Băi te iubesc! mireasa mea Fa, astăzi adineaori am trecut pe la tine acasă așa pe nocturnă ca să te vizitez, asta întâi, căci după aia m-am dus pe la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece locală din municipiul acesta Botoșani reședință de județ tot pentru tine m-am dus gândindu-mă la tine în vizită, m-am gândit să mai variez existența noastră a amândorura printr-o excepție așa că te-am vizitat noaptea ca să văd cum o fi, am venit cu scop precis pentru ca să mă interesez privitor la situația cum stăm cu pregătirile pentru nuntă noastră amândoi și te-am admirat că-ți zîdești conac acilea, o să mai vin și altă dată pe la tine pentru ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, adică ca azi că deja a trecut de miezul nopții de vineri și am intrat în ziua de sâmbătă, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Fa, Cătălin Gafencu Băi chiar eu însumi cel care redactez aceste rânduri care de-abia aștept ca să mă însoțești tu pe mine și să mergem amândoi la oficiul de stare civilă unde să rostești țanțoșă precum că te măriți cu mine DA! https://i.etsystatic.com/36394281/r/il/6217d1/5146359739/il_fullxfull.5146359739_qudi.jpg https://www.stiripesurse.ro/suntem-la-mila-rusiei-ministrul-apararii-anunta-ca-in-romania-e-de-asteptat-sa-se-prabuseasca-alte-drone_3086089.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00