Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, chiar adineaori astăzi am trecut pe la tine acasă pentru ca să te văd, am fost ca să văd ce mai faci și cum o mai duci, o să mai vin și altă dată, ca să mă interesez despre mersul pregătirilor pentru nunta noastră amândoi, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa, Cătălin Gafencu băi, trecui și pe la școală generală a ta cu clasele de la unu și până la opt numărul zece din municipiul acesta Botoșani reședință de județ, tot pentru după tine am fost DA! https://www.stiripesurse.ro/important-tara-noastra-va-avea-o-noua-categorie-de-pensionari-vezi-daca-te-afli-printre-ei_3059418.html

Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, chiar adineaori astăzi am trecut pe la tine acasă pentru ca să te văd, am fost ca să văd ce mai faci și cum o mai duci, o să mai vin și altă dată, ca să mă interesez despre mersul pregătirilor pentru nunta noastră amândoi, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa, Cătălin Gafencu băi, trecui și pe la școală generală a ta cu clasele de la unu și până la opt numărul zece din municipiul acesta Botoșani reședință de județ, tot pentru după tine am fost DA! https://www.stiripesurse.ro/important-tara-noastra-va-avea-o-noua-categorie-de-pensionari-vezi-daca-te-afli-printre-ei_3059418.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00