Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, astăzi acuma chiar am trecut pe la tine acasă pentru ca să te văd, apoi m-am plimbat în voia cea bună prin toată urbea aceasta Botoșani, o să mai merg și altă dată pe la tine ca să te vizitez încât să știi că mă gândesc la tine, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa, Cătălin Gafencu băi adică normal că mă interesez despre stadiul pregătirilor la care am ajuns ca să oficializăm cât mai repede nunta noastră a amândorura o să vrei tu că eu de pe acuma zic DA! https://www.stiripesurse.ro/incident-socant-o-fetita-a-fost-muscata-de-un-lup-la-gradina-zoologica-din-sibiu_3059938.html

Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, astăzi acuma chiar am trecut pe la tine acasă pentru ca să te văd, apoi m-am plimbat în voia cea bună prin toată urbea aceasta Botoșani, o să mai merg și altă dată pe la tine ca să te vizitez încât să știi că mă gândesc la tine, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa, Cătălin Gafencu băi adică normal că mă interesez despre stadiul pregătirilor la care am ajuns ca să oficializăm cât mai repede nunta noastră a amândorura o să vrei tu că eu de pe acuma zic DA! https://www.stiripesurse.ro/incident-socant-o-fetita-a-fost-muscata-de-un-lup-la-gradina-zoologica-din-sibiu_3059938.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00