Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma astăzi am trecut pe la tine ca să te vizitez, o ploaie torențială, să vezi, am fost pe la tine acasă în vizită aia imobilul de lângă iarmarocul botoșănean, o să mai vin și altă dată pe la tine să te văd, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, abia aștept ca să te măriți cu mine într-o bună zi când o să vrei tu, pe cuvânt de onoare! https://www.stiripesurse.ro/bugetarii-au-o-zi-libera-in-plus-fata-de-angajatii-din-privat-minivacanta-la-mijlocul-lunii-august_3019673.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma astăzi am trecut pe la tine ca să te vizitez, o ploaie torențială, să vezi, am fost pe la tine acasă în vizită aia imobilul de lângă iarmarocul botoșănean, o să mai vin și altă dată pe la tine să te văd, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, abia aștept ca să te măriți cu mine într-o bună zi când o să vrei tu, pe cuvânt de onoare! https://www.stiripesurse.ro/bugetarii-au-o-zi-libera-in-plus-fata-de-angajatii-din-privat-minivacanta-la-mijlocul-lunii-august_3019673.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00