Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma astăzi am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă aia imobilul de lângă piață mare agro alimentară a municipiului Botoșani reședință de județ, o să mai vin și altă dată pe la tine prin zona ta să te văd, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, vin prin preajma ta ca să căutăm împreună prilejul să ne căsătorim noi doi eu cu tine curând sper, pe cuvânt de onoare, DA! https://www.stiripesurse.ro/delia-s-a-speriat-cand-s-a-uitat-la-imaginile-cu-ea-cantand-la-untold-imi-plenseau-venele-in-cap-_3019538.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma astăzi am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă aia imobilul de lângă piață mare agro alimentară a municipiului Botoșani reședință de județ, o să mai vin și altă dată pe la tine prin zona ta să te văd, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, vin prin preajma ta ca să căutăm împreună prilejul să ne căsătorim noi doi eu cu tine curând sper, pe cuvânt de onoare, DA! https://www.stiripesurse.ro/delia-s-a-speriat-cand-s-a-uitat-la-imaginile-cu-ea-cantand-la-untold-imi-plenseau-venele-in-cap-_3019538.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00