Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi acuma tocmai am fost pe la tine în vizită ca să te văd, am trecut pe la tine acasă ca să te vizitez aia imobilul care se înnoiește de către taică-tu peste drum de iarmarocul local de aicea din municipiul Botoșani reședință de județ, iar pe cale am întâlnit pe o vecină de-a mea aici http://stadiony.net/pictures/stadiums/rou/stadionul_municipal_botosani/stadionul_municipal_botosani01.jpg lângă această adresă, este miercurea nouă august 2023 așa o zi de frumoasă și însorită și călduroasă și mi-a venit și mie să trec și eu pe la tine ca să te văd așa ca băieții, o să vin și altă dată prin zona ta, ca mâine, promit, așa încât o să avem timpul necesar ca să discutăm despre organizarea nunții noastre a mele eu cu tine, despre cununia civilă a noastră la oficiul de stare civilă înaintea ofițerului stării civile, și despre apoi cununia noastră religioasă la vreo Catedrală creștină ortodoxă fanariotă oțomană dar care nu este obligatoriu ca să fie a mitropolitului oț de acilea, să știi, ci unde oare o să găsim atuncea noi doi deschiderea necesară ca să ne primească popii, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, pe cuvântul meu de onoare! https://www.stiripesurse.ro/vremea-se-schimba-radical-inversiune-termica-periculoasa-care-va-genera-fenomene-extreme-in-romania_3023423.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi acuma tocmai am fost pe la tine în vizită ca să te văd, am trecut pe la tine acasă ca să te vizitez aia imobilul care se înnoiește de către taică-tu peste drum de iarmarocul local de aicea din municipiul Botoșani reședință de județ, iar pe cale am întâlnit pe o vecină de-a mea aici http://stadiony.net/pictures/stadiums/rou/stadionul_municipal_botosani/stadionul_municipal_botosani01.jpg lângă această adresă, este miercurea nouă august 2023 așa o zi de frumoasă și însorită și călduroasă și mi-a venit și mie să trec și eu pe la tine ca să te văd așa ca băieții, o să vin și altă dată prin zona ta, ca mâine, promit, așa încât o să avem timpul necesar ca să discutăm despre organizarea nunții noastre a mele eu cu tine, despre cununia civilă a noastră la oficiul de stare civilă înaintea ofițerului stării civile, și despre apoi cununia noastră religioasă la vreo Catedrală creștină ortodoxă fanariotă oțomană dar care nu este obligatoriu ca să fie a mitropolitului oț de acilea, să știi, ci unde oare o să găsim atuncea noi doi deschiderea necesară ca să ne primească popii, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, pe cuvântul meu de onoare! https://www.stiripesurse.ro/vremea-se-schimba-radical-inversiune-termica-periculoasa-care-va-genera-fenomene-extreme-in-romania_3023423.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00