Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi acuma tocmai am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă în vizită aia imobilul de lângă bazilica arhiereului de aicea din municipiul Botoșani reședință de județ, e așa o zi frumoasă acuma afară și e soare, am observat că ți-au aruncat vagabonzii botoșăneni o grămadă de mizerii pe lângă gardul tău în zona aia care dă înspre fântână publică de unde mi-au furat cană mea ce o pusesem eu spre folosul colectivității noastre, o să mai trec și altă dată pe la tine ca să te văd, să discutăm despre nuntă noastră a mea eu și tu, despre cununia civilă a noastră la oficiul de stare civilă înaintea ofițerului stării civile, și cununia religioasă a noastră pe care o s-o oficiem la vreo Catedrală creștină ortodoxă fanariotă oțomană dar care nu e obligatoriu că să fie a mitropolitului oț de acilea, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, pe cuvântul meu de onoare! https://thefashionbrides.com/wp-content/uploads/2023/08/licor-bridal-gown-collection-2023-2024-167.jpg https://www.stiripesurse.ro/marele-plan-al-lui-vladimir-putin-infloreste-la-moscova_3022668.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi acuma tocmai am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă în vizită aia imobilul de lângă bazilica arhiereului de aicea din municipiul Botoșani reședință de județ, e așa o zi frumoasă acuma afară și e soare, am observat că ți-au aruncat vagabonzii botoșăneni o grămadă de mizerii pe lângă gardul tău în zona aia care dă înspre fântână publică de unde mi-au furat cană mea ce o pusesem eu spre folosul colectivității noastre, o să mai trec și altă dată pe la tine ca să te văd, să discutăm despre nuntă noastră a mea eu și tu, despre cununia civilă a noastră la oficiul de stare civilă înaintea ofițerului stării civile, și cununia religioasă a noastră pe care o s-o oficiem la vreo Catedrală creștină ortodoxă fanariotă oțomană dar care nu e obligatoriu că să fie a mitropolitului oț de acilea, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, pe cuvântul meu de onoare! https://thefashionbrides.com/wp-content/uploads/2023/08/licor-bridal-gown-collection-2023-2024-167.jpg https://www.stiripesurse.ro/marele-plan-al-lui-vladimir-putin-infloreste-la-moscova_3022668.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00