Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma astăzi tocmai am trecut pe la tine acasă ca să te vizitez, am admirat ce mare grămadă de utilaje pentru zidiri are frate-tu, am și eu unele machete doar că din alea de intră în palmă, miniaturale adică, am și vitrine la scară pentru ca să le așez în ele, așa frumos, ordonat, am fost pe la tine acasă aia imobilul de lângă bazilica arhiereului în vizită, o să mai vin și altă dată ca să te văd ce frumoasă ești, toată frumusețe, ca mâine, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, îmi place că ești înaltă de aia te-am ales, că altfel nici nu m-aș fi uitat, întrucât nu mă delectez cu chiștoace, pe cuvânt! https://www.stiripesurse.ro/descinderi-intr-un-dosar-diicot-in-marea-britanie-si-romania-p_3017943.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma astăzi tocmai am trecut pe la tine acasă ca să te vizitez, am admirat ce mare grămadă de utilaje pentru zidiri are frate-tu, am și eu unele machete doar că din alea de intră în palmă, miniaturale adică, am și vitrine la scară pentru ca să le așez în ele, așa frumos, ordonat, am fost pe la tine acasă aia imobilul de lângă bazilica arhiereului în vizită, o să mai vin și altă dată ca să te văd ce frumoasă ești, toată frumusețe, ca mâine, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, îmi place că ești înaltă de aia te-am ales, că altfel nici nu m-aș fi uitat, întrucât nu mă delectez cu chiștoace, pe cuvânt! https://www.stiripesurse.ro/descinderi-intr-un-dosar-diicot-in-marea-britanie-si-romania-p_3017943.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00