Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, m-am gândit la nunta noastră de când o să vrei tu cândva, cununia civilă, și cununia religioasă, așa că am trecut chiar acuma pe la tine acasă să te vizitez, să văd ce faci bine merci, o să mai trec și altă dată, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu însumi, serios, pe cuvânt! https://www.stiripesurse.ro/a-fost-emis-mesaj-ro-alert-politia-cauta-o-fata-de-11-ani-disparuta-de-acasa-foto_3018308.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, m-am gândit la nunta noastră de când o să vrei tu cândva, cununia civilă, și cununia religioasă, așa că am trecut chiar acuma pe la tine acasă să te vizitez, să văd ce faci bine merci, o să mai trec și altă dată, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu însumi, serios, pe cuvânt! https://www.stiripesurse.ro/a-fost-emis-mesaj-ro-alert-politia-cauta-o-fata-de-11-ani-disparuta-de-acasa-foto_3018308.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00