Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi tocmai acuma am trecut pe la tine ca să te văd, am fost pe la tine acasă aia de lângă talciocul de bijuterii în vizită, o să mai vin și altă dată pe la tine pentru ca să te vizitez în legătură cu cum merg treburile în legătură cu căsătoria noastră a mea eu cu tine, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, pe cuvântul meu de onoare! https://www.stiripesurse.ro/economia-romaniei-exceptia-est-europeana-bloomberg_3030608.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, astăzi tocmai acuma am trecut pe la tine ca să te văd, am fost pe la tine acasă aia de lângă talciocul de bijuterii în vizită, o să mai vin și altă dată pe la tine pentru ca să te vizitez în legătură cu cum merg treburile în legătură cu căsătoria noastră a mea eu cu tine, ca mâine, promit, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, serios, pe bune, pe cuvântul meu de onoare! https://www.stiripesurse.ro/economia-romaniei-exceptia-est-europeana-bloomberg_3030608.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00