Cătălin Gafencu pentru că am observat în presă scrisă de astăzi știri despre natură cum e asta https://www.stiripesurse.ro/ciudățeniile-naturii-ce-a-pățit-un-șarpe-uriaș-care-a-încercat-să-mănânce-un-porc-spinos_3030448.html de exemplu, vreau să îmi aduc și eu contribuția prin a vă spune că am văzut ieri un cocostârc mort pe marginea drumului în orașul Milișăuți a șoselei internaționale, care chestiune dacă vă interesează care cumva pot ca să vă arăt cu degetul și locul, speța fiind foarte bizară pentru mine care n-am mai văzut așa ceva până acuma.

Cătălin Gafencu pentru că am observat în presă scrisă de astăzi știri despre natură cum e asta https://www.stiripesurse.ro/ciudățeniile-naturii-ce-a-pățit-un-șarpe-uriaș-care-a-încercat-să-mănânce-un-porc-spinos_3030448.html de exemplu, vreau să îmi aduc și eu contribuția prin a vă spune că am văzut ieri un cocostârc mort pe marginea drumului în orașul Milișăuți a șoselei internaționale, care chestiune dacă vă interesează care cumva pot ca să vă arăt cu degetul și locul, speța fiind foarte bizară pentru mine care n-am mai văzut așa ceva până acuma.

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00