Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma am trecut pe la tine într-o vizită, am fost pe la tine acasă aia de lângă bazilica arhiereului ca să te vizitez în această zi duminicală însorită și călduroasă și atâta de frumoasă, cum tu ești toată frumusețe, o să mai trec și altă dată să te văd, ca mâine, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, pe cuvânt, serios! https://www.stiripesurse.ro/risc-de-inundatii-pe-rauri-din-4-judete_3002258.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma am trecut pe la tine într-o vizită, am fost pe la tine acasă aia de lângă bazilica arhiereului ca să te vizitez în această zi duminicală însorită și călduroasă și atâta de frumoasă, cum tu ești toată frumusețe, o să mai trec și altă dată să te văd, ca mâine, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu însumi, pe cuvânt, serios! https://www.stiripesurse.ro/risc-de-inundatii-pe-rauri-din-4-judete_3002258.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00