Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma tocmai duminica asta însorită și călduroasă am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă într-o vizită așa cum să zic eu duminicală, o să mai vin și altă dată, ca mâine, am să vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, chiar Cătălin Gafencu însumi, pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/cu-ce-pensie-s-a-ales-o-romanca-dupa-31-de-ani-de-munca-suma-primita-este-de-toata-jena-mi-se-pare-bataie-de-joc_3002248.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma tocmai duminica asta însorită și călduroasă am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost pe la tine acasă într-o vizită așa cum să zic eu duminicală, o să mai vin și altă dată, ca mâine, am să vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea, chiar Cătălin Gafencu însumi, pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/cu-ce-pensie-s-a-ales-o-romanca-dupa-31-de-ani-de-munca-suma-primita-este-de-toata-jena-mi-se-pare-bataie-de-joc_3002248.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00