Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma tocmai am trecut ca să te vizitez la tine acasă așa pe seară când lumea bună a ieșit la plimbare pe străzile principale ale urbei noastre minunate care este municipiul acesta Botoșani reședință de județ, am trecut prin zona ta, sper că m-ai văzut și tu, întreb, o să mai trec și altă dată, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, să știi, sincer. https://www.stiripesurse.ro/decizia-patriarhului-daniel-dupa-ultima-numire-facuta-de-marcel-ciolacu_2976243.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma tocmai am trecut ca să te vizitez la tine acasă așa pe seară când lumea bună a ieșit la plimbare pe străzile principale ale urbei noastre minunate care este municipiul acesta Botoșani reședință de județ, am trecut prin zona ta, sper că m-ai văzut și tu, întreb, o să mai trec și altă dată, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, să știi, sincer. https://www.stiripesurse.ro/decizia-patriarhului-daniel-dupa-ultima-numire-facuta-de-marcel-ciolacu_2976243.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00