Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma am fost pe la tine ca să te vizitez, am trecut prin zona ta în vizită, am fost pe la tine acasă, mai vin și altă dată, lunea care o să vină merg la mine acasă la Milișăuți în oraș deci îți zic dinainte ca să știi la ce să te aștepți, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, pe cuvânt, promit. https://www.stiripesurse.ro/securistii-din-anii-70-80-au-pensii-din-sistemul-post-revolutionar-un-membru-cnsas-scoate-adevarul-la-suprafata_2975953.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai acuma am fost pe la tine ca să te vizitez, am trecut prin zona ta în vizită, am fost pe la tine acasă, mai vin și altă dată, lunea care o să vină merg la mine acasă la Milișăuți în oraș deci îți zic dinainte ca să știi la ce să te aștepți, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, pe cuvânt, promit. https://www.stiripesurse.ro/securistii-din-anii-70-80-au-pensii-din-sistemul-post-revolutionar-un-membru-cnsas-scoate-adevarul-la-suprafata_2975953.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00