Cătălin Gafencu tocmai am trecut pe la tine mireasa mea am fost prin zona ta am trecut pe la tine acasă, oare m-ai văzut și tu pe mine când am trecut întreb, a și picurat ca să ploaie ca să plouă, te iubesc! că ești a mea, că ești așa frumoasă, că ești așa înaltă, exact cum îmi place mie, adică îmi placi, te iubesc!

Cătălin Gafencu tocmai am trecut pe la tine mireasa mea am fost prin zona ta am trecut pe la tine acasă, oare m-ai văzut și tu pe mine când am trecut întreb, a și picurat ca să ploaie ca să plouă, te iubesc! că ești a mea, că ești așa frumoasă, că ești așa înaltă, exact cum îmi place mie, adică îmi placi, te iubesc! https://www.stiripesurse.ro/lovitura-pentru-donald-trump-un-fost-aliat-intra-in-cursa-prezidentiala-cu-un-discurs-critic-la-adr_2944925.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00