Cătălin Gafencu am trecut astăzi de trei ori prin zona ta mireasa mea te-am văzut, întâia dată am fost de dimineață, apoi te-am zărit venind dinspre bazilica Szent Gigi aveai adidas albi și jeans albaștri și tricou kaki din ăla fără mâneci cred că se cheamă bustieră și am trecut a doua oară, iar apoi m-am plimbat și am venit a treia oară, întreb oare m-ai văzut și tu, o să mai trec, te iubesc!

Cătălin Gafencu am trecut astăzi de trei ori prin zona ta mireasa mea te-am văzut, întâia dată am fost de dimineață, apoi te-am zărit venind dinspre bazilica Szent Gigi aveai adidas albi și jeans albaștri și tricou kaki din ăla fără mâneci cred că se cheamă bustieră și am trecut a doua oară, iar apoi m-am plimbat și am venit a treia oară, întreb oare m-ai văzut și tu, o să mai trec, te iubesc! https://www.stiripesurse.ro/sosirile-si-innoptarile-raportate-in-unitatile-de-cazare-din-romania-au-crescut-cu-doua-cifre_2945065.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00