Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma chiar am trecut pe la tine ca să te vizitez în această splendidă zi de sărbătoare creștină ortodoxă fanariotă oțomană, am fost prin zona ta, am mers pe la tine acasă, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu mâine merg la Milișăuți în oraș ca să știi îți spun. https://www.stiripesurse.ro/piata-imobiliara-se-prabuseste-la-nivel-national-autorizatiile-de-constructie-au-scazut-cu-25prc-in-2023_2973398.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, acuma chiar am trecut pe la tine ca să te vizitez în această splendidă zi de sărbătoare creștină ortodoxă fanariotă oțomană, am fost prin zona ta, am mers pe la tine acasă, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu mâine merg la Milișăuți în oraș ca să știi îți spun. https://www.stiripesurse.ro/piata-imobiliara-se-prabuseste-la-nivel-national-autorizatiile-de-constructie-au-scazut-cu-25prc-in-2023_2973398.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00