Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, chiar mai înainte cu o clipă m-am dus până la tine acasă să te vizitez, am trecut prin zona ta într-o plimbare, mai trec și altă dată, mâine mă duc la Milișăuți în oraș ca să știi îți zic, oare m-ai văzut când te-am vizitat mă întreb, te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/consiliul-concurentei-macelareste-proiectul-guvernului-pentru-scaderea-preturilor-exista-multiple-riscuri_2973833.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, chiar mai înainte cu o clipă m-am dus până la tine acasă să te vizitez, am trecut prin zona ta într-o plimbare, mai trec și altă dată, mâine mă duc la Milișăuți în oraș ca să știi îți zic, oare m-ai văzut când te-am vizitat mă întreb, te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu pe cuvânt. https://www.stiripesurse.ro/consiliul-concurentei-macelareste-proiectul-guvernului-pentru-scaderea-preturilor-exista-multiple-riscuri_2973833.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00