Ora Exacta, secunda cu secunda: 22:30:02 Luni 27.03.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 22:30:02 Luni 27.03.2017 Buna dimineata Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, vreau sa stiti ca donatiile care se fac de cetateni catre Ministerul Cultelor/ Secretariatul de Stat pentru culte, nu creeaza nici o obligatie pentru enoriasi, cler, parohia CUI, pentru aceea ca din care motiv se constituie intr-un act personal de benevolenta si binevointa intre cetateanul ortodox fata de stat si republica. Adica chiar si daca careva isi doneaza cei doi bani ai vaduvei, din punctul de vedere al religiei este cetateanca Icsuleasca care se va inchina la rand si la un loc cu alti enoriasi. Iti zic asta ca sa intelegi ca intre cetateanul enorias ortodox versus Ministerul Cultelor prin Secretariatul de Stat pentru Culte nu exista relatie directa ori egalitate. Aceasta replica este necesara in care scop ca o sa fac o sponsorizare a unui disc compact catre cetateanul enorias ortodox Domnul Pascal care va dona catre parohia CUI balusenista contravaloarea, care speta nu creeaza obligatie, tot asa cum Denisa Valentina Savescu i-am sponsorizat un disc compact pentru bunica ta care a donat contravaloarea catre parohia CUI Baluseni sat, si care ne exonereaza de orice obligatii sau indatoriri de la egal la egal amical intre cetateni, sau catre stat, pentru aceea ca se emite chitanta, iar clerul si clericul este salarizat de stat. Tocmai am ajuns la biserica locala balusenista la amiaza, si eu Catalin Gafencu, Denisa Valentina Savescu, si fratele meu Tiberiu Gafencu, Sabina Alexandra Maxim, si va asteptam la evenimentul oficios. Pe langa biserica locala balusenista a trecut bunica ta, Denisa Valentina Savescu, vino sa te vad si pe tine, i-am zis danseia Buna ziua pentru tine, de la Alexandra Sabina Maxim inca nu am vazut pe nimenea, deci vino sa il vezi pe fratele meu Tiberiu Gafencu, aici unde sunt o duzina de clerici. Sabina Alexandra Maxim te asteptam la biserica locala balusenista ca sa te vada fratele meu Tiberiu Gafencu, Doamna Maxim va rugam ca s-o trimiteti, Domnule Maxim v-am lansat invitatia prin acelasi domn care am rugat s-o intrebe pe Denisa Valentina Savescu, si prin ruda mea Constantin Sidor va rog s-o lasati, eleganta si cocheta ca intotdeauna. Catalin Gafencu fusei in Complexul comercial Uvertura Mall si vazui o Inalta Tipa 185 centimetri cu un asiatic tigan ca cuplu, Fereasca Domnul Dumnezeu, Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim. Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, transmite-i salutari Paulei Iuliana Madon pe care am vazut-o la iesirea din magazinul Monique de unde v-am cumparat daruri de nunta si din Complexul comercial Uvertura Mall, aratai bine dar mai intremeaza-te te rog. Am vazut-o azi si pe Mona Prisacariu, transmite-i salutari Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, va astept sa va vad la biserica locala balusenista. Am vazut la iesirea din Complexul comercial Uvertura Mall o Inalta Tipa 185 centimetri in jeans cu un tigan, Fereasca Domnul Bunul Dumnezeu. Da, sunt de acord ca sa economisim pentru rulota, Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, putem sta la iarba verde, deschidem geamurile, respiram in natura, sa fiti perfecte si cuminti. Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, transmite-i te rog Paulei Iuliana Madon ca sa nu mai bea suc dulce care-i deterioreaza talia supla, fara dulcegarii ca sa nu faca diabet, va rog pe voi doua sa-i ziceti, ca i-as fi zis chiar eu dar nu era momentul prielnic. Auzi Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, tocmai am fost sa cumpar timbre si felicitari pentru enoriasele mele gagicile baluseniste, si Doamna de la standul bisericii vizavi de Mavromati zise ca sa expediez trimiterile postale prin CN Posta Romana SA in plic, deci cu continut dedicat, inchis, chestiunea fiind exclusa din care cauza ca ar fi un mesaj personal, personalizat, insa mie nu imi plac chistoacele, nici fratelui meu, deci continutul care vi-l expediez musai trebuie verificat anterior, cizelat, de diversele organe ale statului, stii, deci nu-ti pot expedia in plic, te rog. Ca sa stii, te rog Denisa Valentina Savescu, Sabina Alexandra Maxim, ca sa-i comunici Paulei Iuliana Madon ca i-am expediat felicitarea prin care ii multumesc pentru vizita precedenta in biserica locala balusenista. M-am intalnit cu Doctorul Sorin care sta in blocul ANL vizavi de Complexul comercial Orhideea si Complexul comercial Tati caruia i-am explicat ca in firma CUI privata a mea prin finantare din venituri proprii, totdeodata accederea la calitatea de Cercetator in Istorie cu studii Doctorale Catalin Gafencu Cod 263307 COR se face prin decizia asociatului unic conform legislatiei cercetarii stiintifice, care legislatie este diferita si divergenta fata de legislatia cercetarii publice finantata din bugetul instructiunii publice, si am si eu si fratele meu o droaie de cercetari. Don' Patron sa-si vada de mucii lui. Catalin Gafencu te iubesc Denisa Valentina Savescu, iar fratele meu Tiberiu Gafencu te iubeste Sabina Alexandra Maxim. Uite economisirea de astazi pentru nunta noastra Denisa Valentina Savescu mireasa mie sa-mi fii la 16 ani sau 17 ani mie Catalin Gafencu, uite economisirea de astazi pentru nunta voastra Sabina Alexandra Maxim mireasa sa-i fii la 15 ani sau 16 ani fratelui meu Tiberiu Gafencu ca sa stiti. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00