Botosani, Romania 17:31:31 luni, 27 martie, 2017 Ora Exacta, secunda cu secunda: 17:30:55 Luni 27.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Botosani, Romania 17:31:31 luni, 27 martie, 2017 Ora Exacta, secunda cu secunda: 17:30:55 Luni 27.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! V-am cumparat dresuri in dar de nunta, de la raionul Mondex din Complexul comercial Uvertura Mall, de la magazinul Monique, si o sa va arat bonurile fiscale mai tarziu, sa fiti cuminti si perfecte, neatinse. Te iubesc Denisa Valentina Savescu mireasa mie sa-mi fii la 16 ani sau 17 ani mie Catalin Gafencu, Sabina Alexandra Maxim mireasa sa-i fii la 15 ani sau 16 ani fratelui meu Tiberiu Gafencu, o sa ma duc prin municipiu la plimbare, v-am transmis salutarile mele astazi si dorinta de a va vedea elegante si cochete la biserica locala balusenista, prin acelasi Domn care am rugat sa intrebe pe Domnul Savescu, pe Doamna Savescu, pe Domnul Maxim, pe Doamna Maxim, ca sa va maritati cu noi doi, amandoua, cat mai curand posibil, cu promisiunea ca va las sa va continuati studiile prin invatamantul deschis la distanta. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00