Ora Exacta, secunda cu secunda: 16:40:06 Vineri 24.03.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 16:40:06 Vineri 24.03.2017 Uite cheltuielile de astazi si cumparaturile, acusica o sa-ti arat si economisirea pentru nunta noastra, economisirea pentru nunta voastra, i-am cumparat fratelui meu Tiberiu Gafencu pantofi Made in Poland, HandMade edition, din piele veritabila originala, exact cum am si eu, de la Magazinul ComLux din Complexul comercial RomArta, vizavi de Cec Bank SA si BCR SA, iar in dar de nunta pentru voi v-am cumparat un furou de fata de la parterul halei din piata mare agroalimentara a municipiului Botosani, felicitari ale Mitropoliei CUI, am achitat factura la ModernCalor SA. si am intrebat pe maica-mea despre nunta noastra care mi-a zis: "Ce nunta???" deci sa inteleg ca tu Denisa Valentina Savescu si maica-ta si taica-tu, tu Sabina Alexandra Maxim si maica-ta si taica-tu, eu Catalin Gafencu si fratele meu Tiberiu Gafencu si maica-mea si taica-miu n-ati ajuns la un consens deci ramane valabil calendarul meu, pe masura ce economisesc pentru nunta noastra, pentru nunta voastra, sens in care va solicit sa ajungeti la un punct de vedere comun ca sa ne casatorim cat mai repede. Am pus si un pomelnic pentru tine Denisa Valentina Savescu mireasa mie sa-mi fii la 16 ani sau 17 ani mie Catalin Gafencu, pentru tine Sabina Alexandra Maxim mireasa sa-i fii la 15 ani sau 16 ani fratelui meu Tiberiu Gafencu, ca sa fim intelesi ca astept sa-mi comunicati data nuntii noastre iubito, data nuntii voastre iubire, locatia pentru nunta aleasa de tine, de tine. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00