Botosani, Romania 21:30:07 vineri, 24 martie, 2017 Ora Exacta, secunda cu secunda: 21:30:55 Vineri 24.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta!

Botosani, Romania 21:30:07 vineri, 24 martie, 2017 Ora Exacta, secunda cu secunda: 21:30:55 Vineri 24.03.2017 Ceasul tau indica ora exacta! Nou! Acum poti afisa ora exacta din Romania direct pe pagina ta! Uite furoul de fete care ti l-am cumparat la amiaza Denisa Valentina Savescu mireasa mie sa-mi fii la 16 ani sau 17 ani mie Catalin Gafencu, Sabina Alexandra Maxim mireasa sa-i fii la 15 ani sau 16 ani fratelui meu Tiberiu Gafencu, care il public acum dupa ce am fost prin oras ca sa te vad Denisa Valentina Savescu din Parohia CUI 16346648, si cu fratele meu Tiberiu Gafencu dupa ce a fost prin oras ca sa te vada Sabina Alexandra Maxim din Parohia CUI 16346648, si in periplul nostru pe inserate am fost pe bulevardul eminescian la spatiul inchiriat de mine pana la toamna 2017, apoi prin parcul eminescian, pe pietonalul Unirii, pe la Casa Nuntilor, apoi ne-am indreptat prin fata Complexului comercial RomArta, prin fata Complexului comercial unde se afla restaurantul Botosani care organizeaza nunti, prin fata Complexului comercial de unde ti-am cumparat un parfum cu inalt toc pentru fetele bune, si de acum am sa-ti arat cumparaturile de astazi, ca sa stii, si economisirea pentru nunta noastra iubito, economisirea pentru nunta voastra iubire. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00