mesaj de interes privat, mesaj de interes public: în atenția locatarilor, în atenția fiecăruia locatar din blocul meu unde locuiesc în blocul acesta din municipiul Botoșani reședință de județ, județul Botoșani, stradă Împăratul Traian, numărul 21, blocul E 10, scară A, apartamentul 1, parter, să știți că prin blocul acesta circulă hoții, faptă dovedită astăzi, când am venit acasă și îndată ce de-abia am închis ușa apartamentului de la intrare, imediat careva a bătut la ușa mea, mulțumesc pentru atenție, desigur că nu am deschis atuncea ușa pentru că nu așteptam pe nimenea ca să vină neinvitat, iar acuma m-am dus și am închis ușa de la intrarea în scara blocului aia cu interfon, pentru securitatea proprietății mele private

mesaj de interes privat, mesaj de interes public: în atenția locatarilor, în atenția fiecăruia locatar din blocul meu unde locuiesc în blocul acesta din municipiul Botoșani reședință de județ, județul Botoșani, stradă Împăratul Traian, numărul 21, blocul E 10, scară A, apartamentul 1, parter, să știți că prin blocul acesta circulă hoții, faptă dovedită astăzi, când am venit acasă și îndată ce de-abia am închis ușa apartamentului de la intrare, imediat careva a bătut la ușa mea, mulțumesc pentru atenție, desigur că nu am deschis atuncea ușa pentru că nu așteptam pe nimenea ca să vină neinvitat, iar acuma m-am dus și am închis ușa de la intrarea în scara blocului aia cu interfon, pentru securitatea proprietății mele private

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00