Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, astăzi am trecut adineaori pe la tine acasă în vizită, apoi m-am dus pe la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ tot ca să te vizitez pe tine care sper că m-ai văzut chiar atuncea când am ajuns pe acolo, adică am fost pe la tine ca să te văd în scop precis ca să mă interesez privitor la mersul pregătirilor pentru nuntă noastră amândoi care sper eu că vrei și tu ca să fie înfăptuită cât mai curând posibil cândva curând, o să mai trec și altă dată pe la tine ca să ne întâlnim deci să fim împreună, ca mâine, promit, vin pentru ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa, Cătălin Gafencu băi chiar eu însumi care de-abia aștept clipa aceea deosebită când o să mergem împreună amândoi la oficiul stării civile ca să rostești acolo că te măriți cu mine și eu că mă însor cu tine DA! https://lajeunemariee.com/wp-content/uploads/DanyTabetDreux1.jpeg https://www.stiripesurse.ro/china-a-batut-cu-pumnul-in-masa-si-transmite-un-mesaj-intregii-lumi-anunta-ca-vor-lua-taiwanul-video_3076508.html

Cătălin Gafencu băi te iubesc! mireasa mea fa, astăzi am trecut adineaori pe la tine acasă în vizită, apoi m-am dus pe la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece de acilea din municipiul acesta Botoșani reședință de județ tot ca să te vizitez pe tine care sper că m-ai văzut chiar atuncea când am ajuns pe acolo, adică am fost pe la tine ca să te văd în scop precis ca să mă interesez privitor la mersul pregătirilor pentru nuntă noastră amândoi care sper eu că vrei și tu ca să fie înfăptuită cât mai curând posibil cândva curând, o să mai trec și altă dată pe la tine ca să ne întâlnim deci să fim împreună, ca mâine, promit, vin pentru ca să știi că te iubesc! mireasa mea fa, Cătălin Gafencu băi chiar eu însumi care de-abia aștept clipa aceea deosebită când o să mergem împreună amândoi la oficiul stării civile ca să rostești acolo că te măriți cu mine și eu că mă însor cu tine DA! https://lajeunemariee.com/wp-content/uploads/DanyTabetDreux1.jpeg https://www.stiripesurse.ro/china-a-batut-cu-pumnul-in-masa-si-transmite-un-mesaj-intregii-lumi-anunta-ca-vor-lua-taiwanul-video_3076508.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00