Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, azi ți-am vezut famelia pe taică-tu și pe bunică-ta, ieri l-am văzut pe frate-tu, alaltăieri te-am văzut pe tine atâta de frumoasă, toată frumusețe, zilele trecute l-am văzut pe ofițerul stării civile plimbându-se pe lângă oficiul de stare civilă, când o să vrei tu, să stabilim dată certă a nunții noastre, când vrei tu anume să facem cununia civilă la Oficiul De Stare Civilă înaintea ofițerului stării civile, și când vrei tu să facem cununia religioasă la vreo Catedrală creștină ortodoxă fanariotă oțomană dar care nu e musai că să fie a mitropolitului oț de acilea, știi. Deci, când vrei tu, Cătălin Gafencu eu te iubesc! DA!

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, azi ți-am vezut famelia pe taică-tu și pe bunică-ta, ieri l-am văzut pe frate-tu, alaltăieri te-am văzut pe tine atâta de frumoasă, toată frumusețe, zilele trecute l-am văzut pe ofițerul stării civile plimbându-se pe lângă oficiul de stare civilă, când o să vrei tu, să stabilim dată certă a nunții noastre, când vrei tu anume să facem cununia civilă la Oficiul De Stare Civilă înaintea ofițerului stării civile, și când vrei tu să facem cununia religioasă la vreo Catedrală creștină ortodoxă fanariotă oțomană dar care nu e musai că să fie a mitropolitului oț de acilea, știi. Deci, când vrei tu, Cătălin Gafencu eu te iubesc! DA!

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00