Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, uite-mă tocmai am fost să mă plimb prin zona ta, să te caut pe nocturnă adică, am trecut pe la tine acasă unde duruia lumea din jur, o să mai trec și altă dată într-o plimbare pe la tine, ca mâine, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu, promit. https://www.stiripesurse.ro/cel-mai-mare-retailer-online-de-moda-din-europa-a-dat-in-judecata-comisia-europeana-motivul-noile-reguli-privind-continutul_2971903.html

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, uite-mă tocmai am fost să mă plimb prin zona ta, să te caut pe nocturnă adică, am trecut pe la tine acasă unde duruia lumea din jur, o să mai trec și altă dată într-o plimbare pe la tine, ca mâine, ca să știi că te iubesc! mireasa mea, Cătălin Gafencu chiar eu, promit. https://www.stiripesurse.ro/cel-mai-mare-retailer-online-de-moda-din-europa-a-dat-in-judecata-comisia-europeana-motivul-noile-reguli-privind-continutul_2971903.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00