Cătălin Gafencu am trecut pe la tine mireasa mea astăzi de două ori, întâi am trecut când am debutat plimbarea, iar la urmă am mai trecut încă o dată când am încheiat promenada mea, am fost prin zona ta ca să te văd dar nu te-am văzut, am trecut pe la tine acasă ca să te întâlnesc dar nu te-am întâlnit, oare tu m-ai văzut pe mine când am trecut pe la tine întreb, mai trec, am fost ca să știi că te iubesc!

Cătălin Gafencu am trecut pe la tine mireasa mea astăzi de două ori, întâi am trecut când am debutat plimbarea, iar la urmă am mai trecut încă o dată când am încheiat promenada mea, am fost prin zona ta ca să te văd dar nu te-am văzut, am trecut pe la tine acasă ca să te întâlnesc dar nu te-am întâlnit, oare tu m-ai văzut pe mine când am trecut pe la tine întreb, mai trec, am fost ca să știi că te iubesc! https://www.stiripesurse.ro/foto-monumentul-celor-doi-bolyai-si-statuia-soldatului-necunoscut-din-targu-mures_2949298.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00