Cătălin Gafencu am fost pe la tine ca să te vizitez mireasa mea te iubesc! am trecut prin zona ta, am fost pe la tine acasă, o să mai trec și mâine că deja azi am fost de două ori și ca să nu te plictisesc, să nu te stresez, să nu te hărțuiesc, da??? Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, mai vin și mâine, de acuma.

Cătălin Gafencu am fost pe la tine ca să te vizitez mireasa mea te iubesc! am trecut prin zona ta, am fost pe la tine acasă, o să mai trec și mâine că deja azi am fost de două ori și ca să nu te plictisesc, să nu te stresez, să nu te hărțuiesc, da??? Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, mai vin și mâine, de acuma. https://www.stiripesurse.ro/republica-moldova-vrea-sa-stie-cati-bani-primesc-cetatenii-bancile-ar-putea-fi-obligate-sa-informeze-serviciul-fiscal-despre-remitentele-primite-de-moldoveni_2951778.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00