Înalt Prea Fericite Părinte Patriarh Daniel Ciobotea al religiei creștine ortodoxe fanariote din România, Cătălin Gafencu pîrăsc, m-am întâlnit azi cu Prea Cucernicul bazilicii creștine ortodoxe fanariote din satul Cătămărăști Vale care ne-a destăinuit într-o predică fiind teolog licențiat al capitalei patriei, i-am adresat tradiționalul i-am zis săru-mîna părinte, mi-a replicat salut

Înalt Prea Fericite Părinte Patriarh Daniel Ciobotea al religiei creștine ortodoxe fanariote din România, Cătălin Gafencu pîrăsc, m-am întâlnit azi cu Prea Cucernicul bazilicii creștine ortodoxe fanariote din satul Cătămărăști Vale care ne-a destăinuit într-o predică fiind teolog licențiat al capitalei patriei, i-am adresat tradiționalul i-am zis săru-mîna părinte, mi-a replicat salut

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00