https://www.stiripesurse.ro/patriarhul-bartolomeu-da-noua-lovitura-moscovei-bierica-ortodoxa-rusa-pierde-inca-o-parte-a-lumii-ortodoxe_2842560.html

Onor Domnule Președinte Al României statul de drept Klaus Werner Johannis, cetățeanul Cătălin Gafencu am avut onoarea să vă cunosc direct și să vă votez la al doilea tur de scrutin încât vă consider un prieten amic personal, de aceea vă scriu astăzi chiar acum referitor la acest articol de presă care apare astăzi https://www.stiripesurse.ro/patriarhul-bartolomeu-da-noua-lovitura-moscovei-bierica-ortodoxa-rusa-pierde-inca-o-parte-a-lumii-ortodoxe_2842560.html sub condiția de anonimat că în istoria patriei are o influență satanică nefastă negativă acea epocă fanariotă. Poate știți despre mine Cătălin Gafencu că sunt licențiat al facultății de istorie de la universitatea statului din capitala istorică a României Jassy, asta după ce am absolvit alăturea de cele două generații, colegii mei fiind absolut toți, în afară de mine, deci militari ai României care activau în acea strategică unitate militară ce se vede pe dealul Copoului ieșean. Bun, și să vedeți, adică, de ce vă scriu acuma, aici, azi. Poate știți despre mine Cătălin Gafencu că sunt bucovinean prin naștere și baștină, domiciliind în satul Românești, comună Grănicești comună Iacobești, județul Suceava, Bucovina, anume din gara orașului Milișăuți se vede cu ochiul liber imobilul unde locuiesc eu și celelalte imobile care aparțin neamurilor mele. Așa, să continuăm. Se întâmplă câteodată ca, ultimul tren pentru legătura cu municipiul Botoșani reședință de județ unde domiciliez, din gara municipiului Botoșani reședință de județ se vede cu ochiul liber imobilul anume unde locuiesc eu, așa încât să trebuiască să mă deplasez până la gara Dărmănești din stânga ca să prind trenul care circulă pe relația cu stațiunea Cacica balneară climaterică, atuncea când deci nu am legătura convenabilă cu celălalt tren care circulă pe legătura cu stațiunea Putna balneară climaterică. Și dat fiind deci că, așa cum am menționat la începutul acestui răvaș, am avut prilejul minunat ca să vă cunosc în mod deschis ce persoană minunată sunteți ca om, îmi permit să mai adaug adaog, spre folosul cauzei, că am fost recent în municipiul Cluj reședință de județ unde am văzut cu proprii mei ochi, cu ochiul liber, Catedrala Eretică ce o zidiți spre plăcerea stimatei doamne, soția dumneavoastră, de credință eretică. Acuma fiți atent ce vă zic, în ultimele două asemenea ture, ce le-am făcut din satul Românești unde locuiesc lângă șoseaua internațională ce face legătura cu Cremlin și pe care circulă TIR Transport Rutier Internațional dinspre Cremlin, deci băgați de seamă afirmația mea, în ultimele d-o-u-ă ture, ce am numărat, am numărat patru TIR Transport Rutier Internațional ce provin de la fanarioți. De fiecare dată, în clipa aceea, pe lângă mine au trecut 4 TIR, așa încât vă rog, dispun, să eliminați de pe cuprinsul patriei pe fanarioți, acei ticăloși care ne-au răpit nouă fecioarele fetele pe care le-am introdus în harem după care s-au reprodus sexual cu gălbejîți. Am folosit în exprimarea mea liberă din acest mesaj un limbaj cât se poate de elevat. Pentru că în mintea mea cuvintele sunt cât se poate de porcoase pentru a aprecia această crimă de lezmajestate https://www.dictionarroman.ro/?c=lezmajestate pe care o proferați local la adresa cetățenilor acestei Republici vă rog. Cătălin Gafencu, am onoarea să vă apreciez https://www.stiripesurse.ro/patriarhul-bartolomeu-da-noua-lovitura-moscovei-bierica-ortodoxa-rusa-pierde-inca-o-parte-a-lumii-ortodoxe_2842560.html

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00