22:40:19 Duminica 16.07.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 22:40:19 Duminica 16.07.2017

Am vazut-o pe Cristina Torodoc enoriasa mea, vizavi de biserica ortodoxa romana Catedrala Episcopala din municipiul Botosani, Buna seara draga. Am vazut astazi familia ta Raluca Gabriela Luca, te-am vazut deunazi prin hala cu un etaj din piata mare agroalimentara a municipiului Botosani, pe langa vizavi de magazinul https://ppt.ro/ apoi te-am revazut cu vara-ta pe langa vizavi de statia tramvaiului 101 langa magazinul OviSim ce se gaseste vizavi de Complexul comercial Orhideea, te-am vazut pe langa ceea ce a fost candva restaurantul Select si iti adresez Buna seara draga, caci te-am auzit atuncea bazaindu-ma cu nemultumirile, citez: "parca nu vede".

Tocmai ce am vazut-o adineaori pe Cristina Torodoc inalta si frumoasa, in municipiul Botosani vizavi de biserica ortodoxa romana Catedrala Episcopala, Buna seara draga, mi-a placut de tine mai ales atuncea cand venisi cu costum gri format din sacou gri plus minijup gri si sandale gri. Te-am apreciat mereu, te-am apreciat intotdeauna, esti frumoasa si inalta, te-am vazut cand ai trecut intr-o zi pe trotuarul din fata sediului Firmei CUI 33735548, te-am vazut cand ai trecut saptamana trecuta pe langa mine prin fata sediului Casei judetene de pensii din municipiul Botosani, te-am vazut astazi cand ai trecut pe langa mine pe langa biserica ortodoxa romana ce se ctitoreste vizavi de gara, autogara, Complexul comercial Botosani shopping city, imi place de tine.

Contact, M-a intrebat adineaori un taximetrist despre cele doua tamponari, ciocniri, accidente rutiere in zona Alfa Land si benzinaria BBB la intrarea in municipiul Botosani unde s-au interactionat un maxi-taxi Pris-Com cu un taxi al caruia frate afirma ca este, plus contactul izbitor intre un stalp si un autoturism. Deci imi faco datorie de onoare catre tagma taximetristilor sa-i raspund respectivului cetatean ca e dureros de stiut ca vreun autovehicul de transport public de calatori poate suferi daune pe traseu. Eu vreau sa ma stiu sigur cand ma urc in autobuz. Am onoarea cetatean Catalin Gafencu din municipiul Botosani

Astazi Duminica 16 Iulie 2017 a Sfintilor de la Sinodul Patru Ecumenic, am fost in Baluseni sat ca sa te vad Denisa Valentina Savescu si nu te-am vazut eu Catalin Gafencu, a fost in Baluseni sat ca sa te vada Sabina Alexandra Maxim si nu te-a vazut Tiberiu Gafencu, am vazut-o pe Beatrice Elena Roman inalta si frumoasa si supla la biserica ortodoxa romana Sfantul Nicolae din Baluseni sat, am vazut-o pe Mona Prisacariu inalta pe langa vizavi de biserica ortodoxa romana Sfintii Arhangheli din Baluseni sat, te-am asteptat cateva ore pe terasa Resedintei parohiale a Bisericii Ortodoxe Romane, m-am conversat cu trecatorii concitadinii tai, mi-a zis o persoana ca gagicile sunt in deal, insa eu te astept oficios, oficial, in perimetrul ecleziastic, acolo unde ne-am cunoscut si ne-am intalnit in 2014. Am vazut familia ta Anca Ungureanu. Am vazut familia ta Diana Stefan. Am vazut familia ta Gabriela Sulcina. Anca Ungureanu, mamei tale a celei mai frumoase fete si inalta, Stimata Doamna Ungureanu, serviciul public divin se incheie la final cu fraza liturgica "Pentru rugaciunile Sfintilor Parintilor nostri Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu, miluieste-ne si ne mantuieste pe noi", afirmatie pe care o fac din care cauza ca v-am vazut plecand dupa momentul epiclezei euharistice a impartasirii clericului. Te-am vazut si pe tine cea mai bolnavioara mioara, cea mai draguta mioara Paula Chiron. De altfel pe tine Paula Chiron te-am vazut si in municipiul Botosani pe langa vizavi de Casa nuntilor si ceasul acela, inalta si frumoasa. Pentru concitadinii mei botosaneni din municipiul Botosani, va lansez o atentionare, referitoare la tine papusa adolescenta in iegari negri si hanorac negru pe skate board care ai sarit in/ ori la cativa milimetri de mine de pe terasamentul Magazinului OviSim ce se invecineaza cu Liceul de Cooperatie, in care scop ca sa-ti zic/ sa te atentionez ca sariturile repetate de la diverse inaltimi iti pot dauna sanatatii prin operatia de apendicita, deci atentie. Atuncea pe loc, fiind una/ o data nu ti-am zis nimica, dar imi fac datoria de onoare, datoria cetateneasca ca sa te avertizez ca facand acea saritura a doua oara, se poate sa ti se inflameze apendicele si sa ajungi pe masa chirurgului de interventie chirurgicala. Catalin Gafencu ma numesc, daca vrei detalii draga. Catalin Gafencu +40745999404

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00