21:59:48 Duminica 25.06.2017

Ora Exacta, secunda cu secunda: 21:59:48 Duminica 25.06.2017

Uite economisirea de astazi pentru nunta noastra a mea Catalin Gafencu cu tine Denisa Valentina Savescu careia iti interzic sa te mai vad in ipostaze intime alaturi de careva, pentru ca tu esti mireasa mea si ma sicanezi cand treci cu atitudinea de muta pe langa mine caci pana la data calendaristica aceasta trebuia deja sa fim cununati. Uite economisirea de astazi pentru nunta voastra a fratelui meu Tiberiu Gafencu cu tine Sabina Alexandra Maxim careia iti interzic sa te mai vad in ipostaze intime alaturi de careva, pentru ca tu esti mireasa fratelui meu si ne sicanezi cand sezi cu atitudinea de muta pe langa noi caci pana la data calendaristica aceasta trebuia sa fiti deja cununati. Astazi te-am asteptat vreo doua ore vizavi de Resedinta parohiala din Baluseni sat a Bisericii Ortodoxe Romane ca sa te vad. Catalin Gafencu +40745999404, asemenea si fratele meu Tiberiu Gafencu +40746187708

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00