Cătălin Gafencu mirele te iubesc! mireasa mea Claudia, astăzi adineaori am fost pe la tine acasă pentru ca să te văd, adică te-am vizitat mai întâi pe la imobilul tău ăla de lângă bazilica arhiereului, după care ulterior m-am perindat pe la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece botoșăneană de acilea locală din municipiul acesta Botoșani reședință de județ, toate astea, am fost cu scop precis și gând bun anume care pentru ca să mă încredințez chiar eu însumi acolo la fața locului și cu proprii mei ochi privind aspectele demersurilor ce le efectuăm în vederea pregătirii nunții noastre amândorura, o să mai vin și cu alte ocazii pe la tine altă dată pentru ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, promit, azi e așa o zi însorită și călduroasă și frumoasă aicea în municipiul acesta Botoșani reședință de județ și m-am plimbat prin zonele centrale, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Claudia, Cătălin Gafencu mirele chiar eu însumi cel care relatez aceste rînduri de față ce-mi apar în minte acuma și care așa nădăjduiesc că o să mă însoțești cât mai curând o să vrei tu până la oficiul de stare civilă unde ca să declari acolo țanțoșă dinaintea funcționarului statului precum că te măriți cu mine DA! https://www.bridalguide.com/sites/default/files/Gown-images/lillianwest-lackawanna/66288_LW https://playtech.ro/stiri/nunta-momentului-in-showbiz-ul-din-romania-otilia-bilionera-s-a-casatorit-in-turcia-793795

Cătălin Gafencu mirele te iubesc! mireasa mea Claudia, astăzi adineaori am fost pe la tine acasă pentru ca să te văd, adică te-am vizitat mai întâi pe la imobilul tău ăla de lângă bazilica arhiereului, după care ulterior m-am perindat pe la școală ta generală cu clasele de la unu până la opt numărul zece botoșăneană de acilea locală din municipiul acesta Botoșani reședință de județ, toate astea, am fost cu scop precis și gând bun anume care pentru ca să mă încredințez chiar eu însumi acolo la fața locului și cu proprii mei ochi privind aspectele demersurilor ce le efectuăm în vederea pregătirii nunții noastre amândorura, o să mai vin și cu alte ocazii pe la tine altă dată pentru ca să te văd care pentru mine ești toată frumusețe și ești a mea toată, ca mâine, promit, azi e așa o zi însorită și călduroasă și frumoasă aicea în municipiul acesta Botoșani reședință de județ și m-am plimbat prin zonele centrale, vin ca să știi că te iubesc! mireasa mea Claudia, Cătălin Gafencu mirele chiar eu însumi cel care relatez aceste rînduri de față ce-mi apar în minte acuma și care așa nădăjduiesc că o să mă însoțești cât mai curând o să vrei tu până la oficiul de stare civilă unde ca să declari acolo țanțoșă dinaintea funcționarului statului precum că te măriți cu mine DA! https://www.bridalguide.com/sites/default/files/Gown-images/lillianwest-lackawanna/66288_LW https://playtech.ro/stiri/nunta-momentului-in-showbiz-ul-din-romania-otilia-bilionera-s-a-casatorit-in-turcia-793795

Comments

Popular posts from this blog

...

Joi, 29 August 2019 12:00